دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

روند رو به رشد جوان سازی واژن

جراحی واژن – اگرچه من هیچ وقت در بخش واژن شکایتی نکرده ام ، اما من یک مادر هستم که دو بار به طور واژینال زایمان کرده ام. اندکی پس از تولد برای اولین بار ، دچار خشکی واژن شدم که خوشبختانه خیلی دوام نیاورد و مشکلات بی اختیاری داشتم که در نهایت نیز از بین رفت. اما من هنوز هرگز واقعاً احساس نمی کردم همه چیز در آنجا به حالت عادی برگشته است.

با توجه به روند رو به رشد جوان سازی واژن- جراحی زیبایی واژن  – انجمن جراحان پلاستیک آمریکا آن را به عنوان یکی از سریعترین روند جراحی پلاستیک در حال رشد ذکر می کند – تصمیم گرفتم یک روش سفت کردن واژن با لیزر را امتحان کنم. چرا اجازه نمی دهیم الیزابت ادن ، OB / GYN در VSPOT MediSpain Manhattan جادوی خود را در قسمت بدن مورد علاقه من انجام دهد؟

روش سفت کردن (یا "جوان سازی" VSPOT MediSpa) FemiLift نامیده می شود و این یک لیزر غیر تهاجمی مورد تأیید FDA است که برای تقویت و سفت کردن دیواره های واژن طراحی شده است ، و رفع خشکی واژن که می تواند ناشی از استروژن کم ، زایمان ، شیردهی ، یائسگی باشد. و داروهای مختلف حتی می تواند به بی اختیاری کمک کند (زیرا لازم نیست هر بار که بخواهید بیش از حد روی کوکتل بخندید ، از ترس از چسبیدن شلوار خود زندگی کنید). و شاید برجسته ترین آن ، قرار است رابطه جنسی را باورنکردنی کند.

این لیزر با ایجاد اشکهای ریز و درشت در کانال واژن کار می کند و بدن را به سمت ایجاد کلاژن و رگ های خونی جدید سوق می دهد. ادن توضیح می دهد که بدن بهبود می یابد ، به دلیل داشتن بافت واژن نرم تر و قوی تر و روانکاری بهتر باعث ایجاد مزایای فوق می شود. (آه ، به جنس مجنون اشاره کن.)

FemiLift چند سالی است که در اروپا عرضه می شود و برای ایالت ها کاملاً جدید است ، اما سیندی برشوپ ، بنیانگذار VSPOT ، عضو بازیگران سابق The Real Housewives of New York City ، می گوید که این تنها مدت زمانی است که زنان آمریکایی تصمیم به رفتن می گیرند. مراکز بهداشت و سلامت جنسی بخشی جدایی ناپذیر از رژیم های زندگی آنهاست.

برشوپ پیش بینی می کند: "در ۱۰ سال ، در هر گوشه یک نفر وجود خواهد داشت. متوسط ​​مشتری FemiLift از زنان در اوایل دهه سی سالگی خود که اخیراً زنانی را که در دوران یائسگی متولد می شوند ، متولد می شود که از قربانی کردن لذت جنسی خود در برابر تغییرات هورمونی خودداری می کنند. .

پاپایا
گتی ایماژ
تبلیغات – ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خوب ، بنابراین به واژن من …
بعد از مشاوره اولیه ما ، که طی آن ادن و بارشوپ بطور کامل توضیحاتی در مورد موارد و مزایای آنچه در طی ۱۰ دقیقه درمان انتظار داشت (من از شنیدن کلمه "بدون درد" که چندین بار تکرار شده بود سپاسگزارم). زمان نمایش بود. من به همراه یک صندلی متخصص زنان با استراکچر ، دستگاه لیزر و یک قفسه مجله مد زنانه به اتاق معاینه منتقل شدم. کفش ، شلوار و لباس زیرم را برداشته و روی کاغذ پارچه ای از کاغذ پارچه کشیدم ، اگرچه بعد از گذراندن نیم ساعت گذشته در مورد بحث در مورد واژینال ها و اقلیم هایی مانند نمایش های مورد نیاز در نتفلیکس ، همه آثار شرم ناپدید شد. مکالمه ما کمی عصبی مرا کاهش می داد ، اما اگر اعتراف نمی کردم که فکر وحشتناک لیزر در واژن من را به سمت واضح سوخته داشته باشد ، دروغ می گویم.

هنگامی که ادن به اتاق برگشت ، او به طور خلاصه واژن من را معاینه کرد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در آنجا خوب به نظر می رسد – بسیار توصیه می شود قبل از FemiLift ، متخصص زنان و زایمان خود را ملاقات کنید ، فقط برای اینکه ایمن باشید – و قول داد که او تمام حرکات را در طول درمان روایت می کند. او با معرفی من به دوست لیزر جدیدم ، دستگاهی را که به مهبل من وارد می شود ، آغاز کرد و تنها می توانم کاریزماتیک ترین و گلم دیلدی که تا به حال دیده ام توصیف کنم.

اگر اعتراف نکردم که فکر لیزر سوزش واژنم به واضح سوختگی داشته ام ، دروغ می گویم.

او دستگاهی از نوع گرز را بر روی دستگاه بلغزد ، که دارای چرخش ۳۶۰ درجه است. این بسیار ناخوشایند از چیزی است که ممکن است تصور کند زیرا نه تنها هرگز از آن برای بیمار دیگری استفاده نمی شود ، بلکه به بیمار در لوله استریل داده می شود تا به خانه ببرد تا بتواند آن را با خودش به روش FemiLift بعدی خود برگرداند. من تصمیم گرفتم که ماین را در کلینیک نگه دارم و آنها تا زمان عمل بعدی من به آن ادامه خواهند داد.

ادن آن را با روان کننده پوشانده و توضیح داد که ، چون کانال واژن من حدوداً سه اینچ اندازه گیری شده است (که طبیعی است ؛ اکثر واژنهای خانمها بین ۲ تا ۴ اینچ طول دارند) ، وی میخچه را وارد می کند تا لیزر بتواند روی سه نقطه متمرکز شود. در مهبل من – نقطه دورتر از باز شدن واژن ، درست در مرکز و نزدیک به دهانه واژن. هنگام استراحت در هر نقطه ، دستگاه هشت بار می چرخد ​​و فرکانس انرژی را تحویل می دهد. او این روال را سه بار انجام می داد و با هر دور فرکانس انرژی را افزایش می داد.

داشتن یک وسیله خارجی در داخل کلینیک شما در حالی که در یک کلینیک می نشینید ، ایده کمی از دوشنبه برای سرگرمی است ، اما این روند همانطور که وعده داده شده بود بدون درد بود – احساس می کنید یک تامپون با جریان سنگین به طور مداوم در بدن من کاشته می شود ، حتی وقتی ادن فرکانس را روشن کرد. چرخش چیزی در برابر دیواره های واژن شما ممکن است شما را مانند مرغ روتاری حس کند ، اما هنوز هم حدود ۱۰ برابر راحت تر از پاپ اسمیر معمولی شماست. 

عمل تنگ کردن واژن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *