دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

آزمایش های جراحی واژن

آزمایش های جراحی واژن
معاینه لگن: با استفاده از اسپکولوم ، پزشک می تواند ولو ، واژن و دهانه رحم را معاینه کند. قدرت عضلات لگن را نیز می توان آزمایش کرد.
پاپانیکلوآ اسمیر (پاپ اسمیر): در طی معاینه لگن ، معاینه کننده گردن رحم و مهبل را می تاباند. صفحه پاپ اسمیر برای سرطان دهانه رحم یا واژن.
کشت باکتریایی: ممکن است در هنگام آزمایش لگن ، یک گردو از گردن رحم و مهبل کشت شود. این می تواند عفونت های باکتریایی را شناسایی کند.
کولپوسکوپی: میکروسکوپ در طول معاینه لگن مورد استفاده قرار می گیرد تا از نزدیک بینی ورم ، واژن و دهانه رحم بررسی شود. کولپوسکوپی می تواند به شناسایی سرطان یا سایر مشکلات کمک کند.
بیوپسی عمل تنگ کردن واژن: در موارد نادر از رشد مشکوک در مهبل (واژن) ، ممکن است یک قطعه کوچک از بافت (بیوپسی) برای بررسی سرطان ارسال شود.
ادامه خواندن زیر
درمان گشادی واژن
ضد میکروب ها: داروهای ضد قارچ می توانند عفونت های مخمر را درمان کنند و داروهای آنتی بیوتیکی می توانند عفونت های باکتریایی را درمان کنند. داروهای ضد ویروسی عفونت های ویروس تبخال را درمان می کنند.
درمان گشادی واژن و  زگیل: روش های مختلفی برای از بین بردن زگیل های واژن از جمله انجماد ، مواد شیمیایی ، سوزش با لیزر یا احتیاط استفاده می شود.
دستگاه واژینال واژن برای گشادی واژن : یک وسیله پلاستیکی یا لاستیکی کوچک در داخل مهبل قرار می گیرد تا در جای خود باعث به وجود آمدن طولانی شدن اندام های لگن شود.
تمرینات کگل: ورزش دادن به ماهیچه های لگن (به عنوان هنگام متوقف کردن جریان ادرار) ممکن است باعث بهبود یا جلوگیری از پرولاپس واژن و بی اختیاری ادرار شود.
استروژن: اندام های تناسلی زنان در داخل و خارج به استروژن پاسخ می دهند. درمان استروژن ممکن است برای احیای این ساختارها در زنان یائسه مفید باشد.
جراحی: در موارد نادر سرطان واژن یا دهانه رحم ، برای از بین بردن تومور جراحی لازم است. جراحی همچنین ممکن است پرولاپس واژن را درمان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *