دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان یا غیر ایرانیان ممکن است یک کار بسیار خسته کننده باشد، مخصوصا اگر شما ندانید که چه باید بکنید. در این بخش، در مورد ویژگی هایی که باید در هنگام برداشتن یک کارگزار فارکس به آن نگاه کنید، بحث خواهیم کرد.

۱- امنیت

اولین و مهمترین ویژگی که بروکرهای فارکس خوب باید داشته باشند، سطح بالایی از امنیت است. به هرصورت، شما قصد ندارید هزاران دلار خود را به یک فرد یا شرکت که ادعا می کند قانونی است، بدهید؟

خوشبختانه، بررسی اعتبار یک کارگزار فارکس بسیار سخت نیست. سازمان های نظارتی در سراسر جهان وجود دارند که قابل اعتماد را متقلب جدا می کنند.

در زیر لیستی از کشورها با سازمان های مربوطه خود آورده ام:

  • ایالات متحده: انجمن آیندۀ ملی NFA و کمیسیون معاملاتی آتی کالا CFTC
  • بریتانیا: ادارۀ رفتار مالی  FCAو اداره تنظیم مقررات  PRA
  • استرالیا: کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ASIC
  • سوئیس: کمیسیون بانکداری فدرال سوئیس SFBC
  • آلمان: اداره نظارت مالی فدرال  BaFIN
  • فرانسه: Autorité des Marchés) AMF)
  • کانادا: Autorité des Marchés) AMF)

قبل از اینکه فکر کنید که پولتان را در یک کارگزار قرار دهید، مطمئن شوید که کارگزار عضو یکی از سازمان های نظارتی بالا باشد.

۲٫ هزینه های معامله در بروکرهای فارکس 

مهم نیست که چه نوع ارزها و کالاهایی را خرید و فروش می کنید، خوشتون بیاد یا نه معامله هایی که می کنید برای شما هزینه خواهد داشت.

هر زمانی که یک معامله در فارکس می کنید، مجبور خواهید بود که اسپرد یا کمیسیون پرداخت کنید، بنابراین طبیعی است که بدنبال قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه باشید.

۳٫  واریز و برداشت

بروکرهای فارکس خوب به شما این امکان را می دهند که سپرده و درآمد خود را بدون هیچ زحمتی برداشت کنید.

بروکر واقعی فارکس دلیلی برای سخت کردن مرحله برداشت شما ندارند، زیرا تنها دلیل نگه داشتن پول شما در بروکر آسان کردن کار خرید و فروش برای شماست.

۴٫ پلتفرم معاملاتی در بروکرهای فارکس

خرید و فروش آنلاین در فارکس، اکثر فعالیت های تجاری از طریق پلت فرم معاملاتی کارگزاران اتفاق می افتد. این به این معنی است که پلت فرم معاملاتی کارگزار شما باید کاربر پسند و پایدار باشد.

هنگامی که به دنبال یک بروکر هستید، همیشه پلت فرم های معاملاتی ارائه می دهد را بررسی کنید. یکی از محبوب ترین آنها متاتریدر ۵ است.

آیا آن بروکر اخبار را نیز به طور رایگان پوشش می دهد؟ اگر تحلیل های کلی برای پیشبینی بازار در روزهای آتی هم ارائه دهد که چه بهتر.

۵٫ اجرای دستورات معامله گر

این اجباری است که بروکر در بهترین قیمت ممکن دستورات خرید و فروش شما را اجرا کند.

در شرایط عادی بازار (نه زمان انتشار اخبار مهم و رویدادهای شگفت انگیز)، هیچ دلیلی وجود ندارد که بروکر دقیقا در قیمتی که شما بر روی دکمه خرید یا فروش کلیلک می کنید، دستور را اجرا نکند. به ویژه این قضیه برای اسکالپرها خیلی مهم است. زیرا چند پیپ تفاوت در قیمت می تواند شرایط را برای سود شما بسیار سخت کند.

۶٫ خدمات پشتیبانی از مشتریان

بروکرها کامل نیستند و همیشه ایراداتی هست، و بنابراین باید یک کارگزار را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و مشکلاتتان را حل کنید.

صلاحیت بروکرها هنگام رسیدگی به مسائل مربوط به حساب ها و پشتیبانی فنی مشتریان همان قدر مهم است که عملکرد آنها در انجام معاملات. بروکرها ممکن است در زمان افتتاح حساب مهربان و مفید باشند، اما می توانند پشتیبانی بسیار وحشتناکی داشته باشند. منبع مقاله ی آموزش فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *