دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

بهترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی

با کیفیت ترین محصولات ساختمانی در شهر بتن

امروزه صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پیشرفت بوده و مصالح ساختمانی متفاوتی نیز برای ساخت بخش های سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب مصالح مورد نیاز برای ساخت یک بنا از جنس بتن هستند و کیفیت، حرف اول را در آنها خواهد زد. دیوار و کف واحد ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند و بلوک سبک و کفپوش از جمله مصالح پرکاربرد برای این بخش ها به شمار می روند که هریک از آنها را می توانید در انواع مختلف خریداری نمایید. مراکز متعددی اقدام به تولید مصالح ساختمانی کرده اند اما هریک کیفیت و ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و انتخاب بهترین مورد از میان آنها باعث می شود که از محصول خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید. شهربتن کلیه مراحل تولید مصالح بتنی را طبق استاندارد های جهانی پشت سر گذاشته و محصولاتی با بالاترین درجه کیفی به شما تحویل خواهد داد. یکی از مهمترین مزیت های خرید از این مرکز را می توان دریافت مشاوره از کارشناسان با تجربه دانست. همچنین وب سایت جامع شهر بتن اطلاعات کاملی در رابطه با انواع محصولات بتنی در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید پس از بررسی های دقیق نسبت به خرید اقدام کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت روان کننده و قیمت زودگیر کننده و قیمت سیمان است.

مزایای شهر بتن

مزایای شهر بتن

خرید محصولات بتنی از شهربتن مزیت های بسیاری برایتان خواهد داشت و از جمله مهم ترین مزیت های آن می توان به خرید از کلیه نقاط کشور اشاره کرد. مسئولین این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده اند و می توانید محصولات مورد نیاز خود را بدون هیچگونه نگرانی از نظر کیفیت، خریداری کنید. لازم به ذکر است که امکان سفارش محصول به صورت اختصاصی نیز وجود دارد و خواهید توانست درخواست خود را به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته با کارشناسان شرکت در میان بگذارید.

 

 

بلوک clc چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بلوک های ساختمانی رنگ‌و شکل های مختلفی به خود گرفته اند و امروزه برای بخش های مختلف ساختمان از بلوک های متفاوتی استفاده می شود. در حالت کلی قیمت بلوک clc به دلیل بالا بودن قیمت سیمان بالاتر از سایر انواع بلوک ها است. بلوک clc از جمله پرکاربردترین انواع بلوک های ساختمانی است که به عنوان بلوک سبک نیز شناخته می شود. این نوع بلوک ها تشکیل شده از مواد اولیه متفاوتی هستند و وجود ذرات هوا در داخل آن باعث تبدیل شدن آن به یک عایق صوتی حرارتی شده است. بلوک های clc در انواع اندازه های مختلف تولید شده است و معمولا ضخامت آنها ۱۰ سانتی متر خواهد بود. بلوک های clc در شرایط خاص و پس از نگهداری در انبار تولید می شوند و می توان برای مصارف مختلفی از آن استفاده کرد. بلوک های clc به سبک بودن معروف هستند و به دلیل اینکه عایق حرارتی هستند استفاده کردن از آنها باعث صرفه جویی در میزان هزینه ها خواهد شد. این نوع بلوک ها به دلیل وزن کمی که دارند میزان خسارت های ناشی از زلزله را نیز کاهش خواهند داد.

قیمت بلوک Clc

 

قیمت بلوک Clc

بی شک یکی از مهمترین مواردی که هر فردی در هنگام خرید بلوک به آن توجه می کند میزان قیمت آن است. در حالت کلی بلوک clc قیمت بالاتری نسبت به اغلب انواع بلوک ها دارد و این گران بودن قیمت نیز بی حکمت نیست. یک بلوک clc با ضخامت ۱۰ سانتی متر از نظر عایق بودن با بلوک های معمولی ۳۰ سانتی برابر است پس استفاده کردن از آن باعث صرفه جویی در فضا نیز خواهد شد. توجه داشته باشید که ممکن است قیمت بلوک clc در شرکت های تولید کننده، متفاوت باشد و این تفاوت قیمت به دلیل پایین بودن کیفیت محصول است و به هیچ وجه نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. شهربتن با جدیدترین مکانیزم ها اقدام به تولید انواع بلوک ها و مصالح ساختمانی نموده است و به همین دلیل کلیه مصالح تولیدی آن از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند. میزان اندازه بلوک نیز همچون قیمت امروز سیمان در میزان قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت و چنانچه ابعاد بزرگتر را برای خرید انتخاب کنید قیمت بیشتری نیز از شما درخواست خواهد شد.

 

قیمت دیرگیر کننده

قیمت سیمان به یکی از مهمترین دغدغه های مردم تبدیل شده که در رابطه با قیمت دیرگیر کننده نمی توان رقم دقیقی در نظر گرفت چرا که قیمت این محصول نیز به مانند محصولات صنایع مختلف نوسانات بسیاری داشته و ممکن است حتی در روزهای مختلف، قیمت متفاوتی از آن شاهد باشیم. قیمت دیرگیر کننده ها در حالت کلی با توجه به کیفیت بالایی که دارند مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. این مواد باید به مقدار استاندارد به بتن اضافه شود تا باعث کاهش میزان مقاومت و کیفیت آن نشود. استفاده نکردن از مواد افزودنی دیرگیر کننده بتن گاهی اوقات می تواند ضررهای جبران ناپذیر داشته باشد. برای مثال: زمانی که سقف آپارتمان یا خانه را بتن ریزی می کنید، در صورت سفت شدن سیمان مجبور به دور ریختن آن خواهید شد اما چنانچه وقت کافی برای پهن کردن داشته باشید می توانید با اطمینان کامل و به صورت دقیق بتن را پهن کنید.

 

قیمت کفپوش بتنی

قیمت کفپوش بتنی

از جمله مهمترین موارد تعیین کننده قیمت کفپوش بتنی می توان به کیفیت آن اشاره کرد. بی شک در صورتی که میزان ماسه بتن از سیمان آن بیشتر باشد هزینه تولید کفپوش نیز پایین تر خواهد بود و برخی از شرکت های تولید مصالح ساختمانی محصولات بی کیفیت را با قیمت ارزان به فروش می رسانند و باید از خرید آنها خودداری کنید. طبیعتا محصولاتی که از مواد اولیه به نسبت درست تولید شده باشند کیفیت و دوام بالاتری هم خواهند داشت. طرح و اندازه کفپوش نیز در میزان قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت و در هنگام خرید حتما به ارتفاع کفپوش ها نیز دقت داشته باشید چرا که با افزایش ارتفاع، میزان قیمت کفپوش نیز بیشتر خواهد شد. با مراجعه به وب سایت شهر بتن می توانید قیمت دقیق کفپوش های باکیفیت و قیمت سیمان فله را مشاهده کنید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *