دسته‌ها
رپورتاژ آگهی

صفر تا صد تجهیزات محوطه

محوطه سازی

محوطه سازی به صورت عام به نحوه قرارگیری و به کارگرفتن المان های مورد نیاز در یک فضا اطلاق می شود. از لحاظ تاریخی معماری منظر یا محوطه سازی در ایران بسیار با اهمیت بوده به طوریکه امضای مشاهیر بزرگی چون شیخ بهایی در پای کاخ های سلطنتی و باغ های مشهور ایرانی دیده می شود. معماری منظر می بایست علاوه بر احترام به سنت های گذشته و بهره گیری از تجربه های تمدن های پیشین، از دانش و تجربیات نوین در بخش های طراحی، فناوری، برنامه ریزی، مهندسی آب و خاک، تاسیسات و اکولوژی در راستای افزایش سطح کیفی محیط زندگی در کنار صیانت از منابع طبیعی و ارتقاع سطح فرهنگی جامعه بهره مند ­شود. بنابراین از مهم ترین هدف های یک معماری منظرموفق تقویت ارتباط میان انسان و طبیعت با بهره گیری از علوم پایه مهندسی و اکولوژیکی می باشد. امروزه عموما معماری منظر تلفیقی از مهندسی معماری در کنار مهندسی شهرسازی می باشد که به طراحی محوطه می پردازد.

محوطه سازی

هزینه محوطه سازی

مراحل محوطه سازی شامل بخش های عملیاتی گسترده می باشد. برآورد هزینه محوطه سازی به عوامل متعددی چون نوع کاربری، جنس متریال های محوطه سازی، نقشه برداری، عملیات خاکبرداری و خاکریزی و هزینه گیاهان انتخابی برای فضای سبز بستگی دارد. در این میان نقش متریال های ساخت محوطه از دیگر عوامل موثر ذکر شده در هزینه تمام شده ساخت محوطه بیشتر می باشد. بنابراین انتخاب بهینه این متریال در پایین آوردن هزینه های ساخت محوطه نقش تعیین کننده ای دارد.

یک دو سه سازه

یک دو سه سازه با ساده سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید ساختمانی کمک می کند تا با کمترین هزینه و در حداقل زمان ممکن متریال مورد نیاز ساخت محوطه شامل جداول بتنی، انواع موزاییک ، واش بتن ، سنگ کوبیک، کفپوش های آجری، نرده های بتنی، انواع پروفیل های ترمووود و چوب پلاست، سنگ های ساختمانی و کاشی های استخری را به طور مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *